[Csaladtortenet 2] Taubner - Futog és Nürnberg

Peter Budai budaipeter at hotmail.com
2016. Sze. 13., K, 11:31:13 CEST

Kedves kutatók,

szivböl megköszöntöm mindenkit aki kereste és találta a Taubnereket és más rokonokat (Badem, Berg) Futakon, Vajdaságban. A legfontossab kérdéseimre jöttek válaszok, szép eredményel. Már 25 éve kutató vagyok, és nagy örömet hozták az utolsó napok, amikor egyenként bejöttek az uj adatok. Ezzel nagyjába le lehet zárni nekem a futaki keresést.

Még marad egy nagy kérdes Taubnerrol, nem tudom hogy meg lehet oldani ezen a fórumon.

Futogban volt egy Taubner Michael (az eddigi kereset Taubner Mátyás testvére), sz. 1841-ben - meghalt 1911 elött, felesége Eisenhut Terezia (Paánka, 1843 - 1911 elött).

Az egyik fia, Taubner Michael született 17.06.1871 Palánkán, felesége Anna. Nem tudom mikor kerültek Nürnberg, Németországban, mindenesetre ott laktak 1929-ben, Freytagstrasse 1-be.

Gyerekük volt egy T. Elisabeth, feltételem hogy annak a gyereke Karli (Karoly) volt, sz. kb. 1920-1925-be. Lehetséges hogy Elisabethnek volt még egy testvére.

Fürth-bei-Nürnbergben is volt rokonuk.

Ezt a kis családfám keresem, remélem hoy valaki tud róluk vagy hol kell keresni.

Budai Peter

Belgium

 budaipeter at hotmail.com