[Csaladtortenet 2] Lengyel Attilánénak

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2016. Sze. 13., K, 16:48:32 CEST

      Kedves Éva!
   Én úgy olvastam különböző helytörténeti művekben, hogy 1725-ben indult a családok betelepítése a Bambergi Püspökség területéről, nevezetesen Zellingen, Unterlenach,Erlaubrunn és Thüngersheim falvakból. 1730-ban már 141 gyulai német családot írtak össze.Az 1738-as pestisjárványnak 249 áldozata volt Német-Gyulán. '1740-ben 160, 1746-ban 175 sváb család élt ott.
    Őseim tekintetében én is érintett vagyok a településen. Utolsó általam ismert őseim Wirsching József 1757. körül, felesége Reinhart Éva 1764. körül született Német-Gyulán.Nem találkoztál esetleg a neveikkel? Jó lenne megtudni a pontos keresztelési idejüket....
                                                                       Üdv.:    Péter

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj