[Csaladtortenet 2] Gyakorlati kérdés.

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2016. Sze. 14., Sze, 19:11:44 CEST

Kedves József,

Mindig úgy vezetem be az adatbázisba, ahogy a forrásban (anyakönyvben) van.
Szerintem az indexelésnek is ezt az alapelvet kellene követnie. Ha majd
találok egy törvényesítési okiratot vagy bejegyzést, akkor annak
megfelelően módosítom a vezetéknevet, de megjegyzem az eredeti nevét is.
Hozzátartozik a személyes történetéhez :)

Üdvözlettel:
Nagy-V. Domi