[Csaladtortenet 2] FS Collector

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2016. Sze. 19., H, 17:23:21 CEST

Kedves Listatársak!

Az FS-Collector új (3.3.L) verziója innen tölthető le:

https://www.dropbox.com/s/gwnajpcm3g80gi6/FS-Collector.zip?dl=0

Erre a verzióra azért volt szükség, mert a FamilySearch megváltoztatta az
adatok struktúráját. Az új verzió a további verziók helyes letöltési linkjét
is tartalmazza.

Esetleges kérdéseidre szívesen válaszolok.

Üdvözlettel,

Csaba