[Csaladtortenet 2] cseh honlap 1.vh

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2016. Sze. 19., H, 20:51:54 CEST

Kedves József,

Szerintem erre gondoltál:

http://kramerius.nkp.cz/kramerius/Welcome.do

Érdemes lenne ellátogatni az Osztrák Nemzeti Könyvtár
periodika-gyűjteményére is, itt is vannak veszteséglisták, nekem itt
nagyobb sikerélményeim voltak :)

A veszteséglisták:

http://anno.onb.ac.at/cgi-content/anno?aid=vll

És itt vannak a veszteséglisták betűrendes mutatói:
http://anno.onb.ac.at/cgi-content/anno?aid=vlv

Itt meg kereshető-böngészhető (a térképre kattintva is) egy történelmi
periodika-gyűjtemény, nem csak az egykori Monarchiából, de egész Európából:
http://anno.onb.ac.at/anno-suche#searchMode=simple&resultMode=list&from=1

Eredményes munkát:

Domi