[Csaladtortenet 2] Fw: MNL OL Kutatói Hírlevél V. évfolyam 10. szám (2016. szeptember 22.)

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2016. Sze. 25., V, 20:29:56 CEST

----- Forwarded Message -----
 From: Országos Levéltár <noreply at mnl.gov.hu>
 To: csbzs1 at yahoo.com
 Sent: Thursday, September 22, 2016 1:01 PM
 Subject: MNL OL Kutatói Hírlevél V. évfolyam 10. szám (2016. szeptember 22.)

|   |  |

MNL-OL Kutató    |    V. évfolyam 10. szám / 2016.09.22.    |

|  |  Kedves Kutatóink! A Magyar Nemzeti Levéltár – mint a CO:OP (Community as Opportunity, The creative archives’ and users’ network) projekt résztvevője – Kutatószolgálata workshopot szervez, melyre szeretettel várjuk Önöket 2016. október 14-én, délután 3 órakor.A találkozó lehetőséget ad az Aktakaland kutatói blog szerkesztőinek és olvasóinak találkozására, ahol tapasztalatokat cserélhetnek. Témánk a felekezeti anyakönyvi kutatás, aminek keretében adatbázisainkban való keresési tippeket és trükköket mutatunk be, hogy az Önök kutatásai eredményesebbek legyenek.Az esemény regisztrációhoz kötött, részvételi szándékukat kérjük, előre jelezzék a coop at mnl.gov.hu email címen. Kérjük, a témával kapcsolatos kérdéseiket ugyanerre az email címre küldjék el.A részletes programról itt tájékozódhatnak. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A személyes találkozóig figyelmükbe ajánlunk utóbbi írásaink közül néhányat: A „Hol vannak a vitézek” bejegyzésben a Vitézi Rend fennmaradt iratanyagára kívántuk ráirányítani a figyelmet. Nemcsak levéltári dokumentumokat és adatbázisokat, hanem nyomtatott kiadványokat is az olvasó figyelmébe ajánlunk.Az „Atomenergia és kutatás” blogbejegyzésünkben felhívtuk a figyelmet a villamosenergia-termelés stratégiai fontosságára, és az egyetlen magyarországi atomerőmű kutatásával kapcsolatos levéltári forrásokra.Végül, de nem utolsó sorban angol nyelvű, „On the trail of Hungarian rooted families” című bevezető családkutatási bejegyzésünket elsősorban azoknak ajánljuk, akiknek a külföldi ismerősei magyar származású családjuk után érdeklődnek.  Kutatószolgálat   |  |

|   Leiratkozás erről a hírlevélről  |