[Csaladtortenet 2] Kozma család

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2016. Sze. 26., H, 12:14:46 CEST

Kedves Zétény!

Kozma Mátyás (45 éves) és Asztalos Rozália (35 éves) mindketten özvegyek
1870. február 24-én házasodtak Verpeléten. Kozma Mátyás szülei: Kozma
Gergely és Forgács Rozália, Asztalos Rozália szülei: Asztalos György és
Baptista Klára (HU_MNL_OL_A1361_0450.jpg)

Kozma Mátyás egyébként 1825 február 25-én született csak a familysearch-ös
indexelésnél az apja vezeték nevét Bama-nak olvasták az anyja vezeték nevét
meg Forsas-nak.(HU_MNL_OL_A1360_0163.jpg)
Asztalos Rozália viszont fiatalabb volt mint a beírt kora, mivel 1840
augusztus 24-én született egy ilyen nevű lánya a fenti szülőknek
Tarnaszentmárián (Verpelét leányegyháza) (HU_MNL_OL_A1362_0373.jpg)

Kozma Sándor születési anyakönyvéből semmi újabb információ nem derül ki.
(HU_MNL_OL_A1360_0650.jpg)

Üdvözlettel Ujj György