[Csaladtortenet 2] kérdések

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2016. Sze. 30., P, 07:00:48 CEST

Kedves Család Kutatók!

Esetleg a kezdeményező fel meri vállalni a kilétét is a levlistán? Csak
mert mint elég régi listatag még nemigen (mondhatnám egyáltalán nem)
találkoztam olyan emaillel, amit kilétük vállalása nélkül írtak volna erre
a listára vagy a "jogelődjére"...

A kezdeményező netán fél valamitől, vagy más célja van a rejtőzködéssel?

Udv
Krisztián

Kutatók Család <csaladkutatok at gmail.com> ezt írta (2016. szeptember 29.,
csütörtök):