[Csaladtortenet 2] kérdések

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2016. Sze. 30., P, 10:40:17 CEST

Kedves Tarsak!

Ildi levelebol lathato, hogy a MACSE tette fel a kerdest.

Kedves Kutatótársak!
Kezd éledezni a honlapunk *Fórum*  oldalán, a címben jelzett levelező
lista!!  http://www.macse.org/society/levelezolista.php
Mivel többen panaszolták, hogy nehéz regisztrálni ezért, a
*Regisztrációt *megkönnyítendő,
legörgethetően beletettük a szükséges *lépések leírását.* Így reméljük nem
okoz már nehézséget a regisztráció!
Persze ezt a rendszert is meg kell szokni! Nézzétek végig a
lehetőségeit....Előnye, hogy a kérdésre adott válaszok egy helyen
olvashatók későbben is.
Még mindig legnagyobb gondunk az  Állami anyakönyvek kutathatósága
<http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/index.php?topic=61.0>” Erről
is olvashattok! Keressük a módját a panaszaink orvoslásának.
Sikeres böngészést kívánok

Udv. Marcsi.