[Csaladtortenet 2] Eltévedt levél (nincs tárgy)

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2017. Ápr. 1., Szo, 10:41:21 CEST

Az érdekvédelem, nem MACSE ügy, a MACSE csak deklaráltan felvállalta a családfakutatók érdekvédelmét, és itt minden kutatóról szó van, nem csak a tagokról, sőt még csak nem is csak magyarokról. Ezért szerintem minden ÉRDEKVÉDELMI kérdés itt is felvethető, mert azok is bekapcsolódhatnak, akik nem tagjai az egyesületnek. Megjegyzem a macse tagság csak töredéke azoknak akik tagjai az egyesületnek. Tegnap volt szerencsém találkozni egy megyei családfakutató klub vezetőivel, ennek a klubnak 300 tagja van, és csak töredékük MACSE tag ! Beszeda Laci Ennek ellenére, nem tehetek az ellen, ha a saját listádon nem engeded meg az érdekvédelmi felszólásokat, akkor én majd megosztom a Facebookon !