[Csaladtortenet 2] Fw: Re: [MACSE: 15255] Ismét: viták helyett

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2017. Ápr. 2., V, 20:47:17 CEST

Sajnos, a vezetőség eddig egyetlen témával se foglalkozott, és az idő már nem elég egy kiérlelt módosításra a tagdíj ügyében.
 Amit én ígérhetek, hogy első lépésben egyforma elbírálást kapnak a rendes és a pártoló tagok, ha rajtam múlik még a tavaly belépettek is fognak kompenzációt kapniJavasolni fogom, hogy még az év végén jöjjön össze újra a közgyűlés és döntsön egy jobb tagdíj rendszer mellett.Ehhez az elnökség dolgozzon ki alternatív megoldásokat és bocsássa vitára ! Én magam azt sem tartom szentségtörésnek, ha  a pártoló tagságot átalakítanánk előfizetéssé.Ha ez nem is valósul meg, ki kell dolgozni egy adatmennyiségtől függő felhasználási díjat. Az én előterjesztésemben lenne egy olyan díj - regisztrációs díj - amit azok a tagok fizetnének akik nem, vagy alig használják az adatbázist ! Beszeda Laci