[Csaladtortenet 2] Familysearch

Péter Ákos peterakos at gmail.com
2017. Ápr. 3., H, 00:04:19 CEST

Kedves Listatársak!

Ugyan az FS Collector nem működik, de a mormonok tettek egy érdemi
változtatást, nagyon sok település egyházi anyakönyveinek filmtekercseit
tették elérhetővé a Catalog alatt, olyanokat is, amik még FSC programmal
sem voltak hozzáférhetőek. Nem tudom más is észrevette-e, vagy végig
söpört-e már a hír, ha duplázok, elnézést kérek.
Találomra belekukkantottam pár általam kutatott település anyakönyveibe,
egy-két helyen találtam hibát, hiába vagyok bejelentkezve, nem tölti be a
képeket, újbóli bejelentkezésre szólít fel. Gondolom ezt idővel korrigálják.

Üdv:
Ákos