[Csaladtortenet 2] familysearch

Páli István oregpali at t-online.hu
2017. Ápr. 3., H, 04:39:51 CEST

Kedves Ákos! és Érdeklődök! Én valami ilyesmivel találkoztam: Lásd a képet.
Kéri az ismételt bejelentkezést 1./ bejelentkeztem, s él a nevem és a
jelszóm/ ellenőrzésként indexeltem egy csomagot/, 2./ vagy új rendszerű
bejelentkezéshez köti a képek kiadását, 3./ vagy csak az egyháztagok
férhetnek hozzá, 4./ vagy nem fejeződött még be a rendszer készre állítása,
5./ vagy szőrös talpú vagyok   Üdv.: Pista

---