[Csaladtortenet 2] Oroszul tudok segítségét kérem

István Nyitrai nyitraid at gmail.com
2017. Ápr. 3., H, 11:51:01 CEST

Kedves oroszul tudó Levelezőtársak!

A gulágon elhunytak adatbázisában feltételezhetően egy családtagomat
találtam meg. Sajnos az adatlapon nem szerepel olyan adat amelyik
egyértelművé tenné, hogytényleg az én családtagomról van szó. A további
orosz nyelvű információkhoz való hozzáférés lehetőségét ugyan megkaptam, de
nem tudok oroszul és nem látok benne olyan részt, amelyből én is tudnák
olvasni.
Kérem magánban, a segíteni tudó jelentkezését, amit előre is köszönök.

Köszönettel Nyitrai István