[Csaladtortenet 2] [MACSE: 15478] Elnökség létszáma

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2017. Ápr. 8., Szo, 12:22:24 CEST

Tisztelt Beszeda úr!
Balás Pista 04.07.-i esti összefoglalója a válaszom a kérdéseire. Én az eddigi vezetés munkájában, törekvéseikben hiszek, s abban, hogy ami hiányosságok, megújító javaslatok felmerültek, azokat intelligensen, empatikusan kezelik, nem emelik fel a hangjukat, nem akarnak erőből keresztülverni egyéni elképzeléseket, nem szenvednek rangkórságban, helyette féltik és óvják azokat az eredményeket, amelyekben Ön csak a hibát keresi, és felforgatna mindent. Önnek a megnyilvánulásai alapján nagy hiba lenne bármilyen beosztást, “hatalmat” a kezére bízni.
A továbbiakban ne írjon nekem privátban, ill. kérem, hogy semmilyen formában ne  akarjon velem konzultálni semmilyen kérdésben.
Remélem, hogy a tisztújító közgyűlésen a tagok bölcs döntést fognak hozni, és azokra az eredményekre - amelyekre a felrótt hiányosságok ellenére is méltán lehetünk büszkék - építkezve, egy még erősebb és még inkább szerethető csapat tagjai lehetünk.
Mindannyiunknak békés, nyugodt, intrikáktól felhangoktól mentes családfa centrikus hétköznapokat kívánva,