[Csaladtortenet 2] KÉRDÉS

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2017. Ápr. 8., Szo, 20:31:36 CEST

Kedves Listatarsak!

Irtam Rudolfnak, hogy a My Heritagen nagyon sok ilyen nevu listazodik.
Mivel Rudolf , delvideki, az oda telepult Surányiakrol  erdeklodik, hogy azokat kutatja-e valaki? Gondolom a gyokerei Magyarorszag teruletere vezet.
Talan igy jobban erthetobb, de szerintem helyseg meghatarozas is kellene. En egyaltalaban nem ismerem s delvideket.
Rudolf, kerlek irjal tobbet, hogy tudjunk segiteni az elindulashoz.
Udv. Marcsi.