[Csaladtortenet 2] problémák a családfámal

Oliver guliverguliver at gmail.com
2017. Ápr. 9., V, 13:14:49 CEST

Jó napot kívánok.

A nevem Dr. Andrásy Oliver, Pozsonyba, Szlovákián lakom.

Már kb. 8-éve állítom össze a családfámat, és sok esetbe sikerült is.

Például  a Basilides elődeimmel egészem Basilides Pál-ig jutottam, aki 1683
február 18.-án Lipót császártól kapott címeres nemeslevelet. (Ebből a
családi ágból származik Basilides Mária operaénekesnő, nagy Basilides
Zoltán, színművész, és úgy szint Medveczky Ádám karmester).

Úgyszintén sikeres voltam a  Oroszlányi, vagy a Jelenik nevű elődeim
felkutatásánál.

Sajnos van két családi ág, amelyiknél nem tudom a 1700-as évet áthaladni.

Az egyik ág a Lovcsányi család. Amit róluk tudok mellékelve küldöm. Az
utolsó ismert elódöm ebben az ágban: Lovcsányi János, asi kb. 1708-ban
született, és 1783  június 18.-án halt meg Jólsván (Gömör megye). Álítólag
Kövi faluból (Gömör megye)  származot. Felesége Kender Katalin.

Továb nem tudok jutni. A familysearch programmal se.

A másik családi ág, ahol nem tudok előrehaladni a Jankó család. (Ismét
mellékelem a ismert családfát).

Ott az utolsó ismert előd Jankó István (Stephanus), aki Kövi faluban
született : 1740 január 12-én, és meghalt 1784 szeptember 12-én úgyszintén
Kövi faluba (Gömör megye).   Felesége Jelenik Anna volt.

Ez az ág biztosan nemes származású  volt.

Ha ebben tudnának valahogy segíteni, nagyon Hálás lennék.

Előre köszönöm.

Tisztelettel

Andrásy Olivér