[Csaladtortenet 2] Halotti anyakönyvezés

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2017. Ápr. 13., Cs, 11:24:24 CEST

Kedves Listatagok!

Az alábbi ügyben kérek tanácsot:

Egy ismerősöm szüksége lenne egy felmenője halotti anyakönyvi kivonatára, aki 1971-ben közúti balesetben halt meg az akkori Osztyapenkó szobornál. Érdeklődött a XI kerületben, illetve az illető vidéki lakóhelyén, eredménytelenül. A XI. és VIII. (traumatológia, Rókus) kerület halotti anyakönyveit én is átnéztem, de nem  találtam semmit. Tudja valaki, hogy, ha valaki a helyszínen elhunyt azt hová vitték és hol anyakönyvezték?

Köszönöm!

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos, Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel