[Csaladtortenet 2] "Mormon" anyakönyvek

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Ápr. 13., Cs, 12:14:10 CEST

A görög katolikus akv-ek is elérhetőek, szóval valószínűleg az
evangélikusokat is felteszik (én már tavaly nyár közepén is találtam
sárszentlőrinci evang. akv-eket, de az a katolikusok közt indexelve is van).

Tóthné Czimmer Ágnes <czimmer55 at gmail.com
<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','czimmer55 at gmail.com');>> ezt írta (2017.
április 13., csütörtök):