[Csaladtortenet 2] ancestry.com

Páli István oregpali at t-online.hu
2017. Ápr. 13., Cs, 18:06:44 CEST

Kedves Kutató Társak! Bővíteném a jobb híreket saját tapasztalatom szerint:
Hosszú vajúdás után letöltöttem a tárgyban szereplő adatbázist. Azzal a
szándékkal, hogy az elérhető román Levéltárakban lévő csalási vonatkozású
anyakönyvek böngészését gyakorolhatom itthonról. Sikerült és meglepő dolgot
tapasztaltam. A keresőrendszerük összeépült az FS adatbázis keresőjével.
Egy-egy név beírásakor agyon nyom a bőség, ha nem korlátozod a keresendők
feltételeit. Természetesen ebben a megcélozott anyakönyvi bázis is benne van
születésekkel, esküvőkkel és halálozásokkal. Ezeket indexálták, különben
névre kereshetően nem lennének elérhetők.  Sajnos az 1900-as évek adatait
szűken mérték a feldolgozáskor. Nekem sikerült tisztázni nagyanyám
testvéreinek elszármazási hiányát. Sajnos soraikat nem tudtam követni, mert
az az elérhetetlen 1900-as években adhattak volna adatokat.  hozzá teszem-
kiegészítésként ADT adatbázisban is találtam az előbb említett rokonságból 3
személy katonai időre vonatkozó új, adatot, Sajnos a szokásos végkifejlettel
!

Örüljünk a bővüléseknek és serkentsünk mindenkit, akinek az kell,
noszogtassunk mindenkit, akinek az kell. Az eredményes családtörténeti
kutatások tudják a szemünkről a hályogot letisztítani, a történelmi
tisztánlátáshoz.  Nem jó, de nem baj ha ebben a folyamatban vélt és/vagy
valós sérüléseket szenvedünk vagy okozunk!

Üdvözlettel: Pista

---