[Csaladtortenet 2] [Admin] Fórum !

Fonai Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2017. Ápr. 16., V, 22:17:19 CEST

Részemről nagyon elegem van a variálásokból, pláne az informatikusokéból.
2007-ben regisztráltam a Bogárdi-féle levlistán, semmi bajom nem volt vele,
aztán Gazsi bevállalta a folytatást,  ezzel sem volt eddig semmi baj. Tele
vagyok családon belül is a jóindulatú informatikusokkal, a 3. operációs
rendszert /Ubuntunak hívják a jelenlegit / telepítették egy leselejtezett
gépre, mert a laptomomat nem tudják megjavítani, és a 4. böngészőnél
tartok, szintén jóindulatból, de rosszul vagyok már a
váltásoktól.Eredetileg Operám volt Windows-sal, önmagát frissítette a
legújabb verziókra éjszakánként és csendben, csak az eredményt közölte
reggel Amióta az informatikus irányítják a netes életemet, azóta a régi
böngészőm összeférhetetlen lett, nem támogatható, stb.
Esküszöm, hogy minden latin fordításba beszállok legjobb tudásom szerint,
csak ne kelljen már váltani, elegem van a céltalan megújulásokból.

Üdv:
Melinda

Melinda