[Csaladtortenet 2] fórum?

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2017. Ápr. 17., H, 06:40:57 CEST

Kedves Laci!

Félelmeimnek a lényegét fogalmaztad meg:

*"ami nem érdekel, azt nem kell olvasni"* a fórumon.

Kérdezem, miként lehet rávenni bárkit, hogy valami olyasmit olvasson el,
ami csak engem érdekel (de gondom van vele, segítségre lenne szükségem,
ezért tárom - tárnám - a közösség elé! És ezek szerint az eddigi nagy
közösség helyett egy sokkal kisebb közösség - a témára rákattintók -
ismerhetik csak meg a problémámat.)

Nem a fórum ellen vagyok, legyen, csinálja a vezetőség, megtanulom. Nem
félek a változástól. Csak nem értem egy részét, s ez zavaró, frusztrál.
Hogy tanuljuk, a Gazsi ezt a "vitát" át is terelte a fórumra. Ott ki
olvasná ezt? Meg se találom, be se tudok lépni, képtelen vagyok
tájékozódni. Rá kéne jönnöm magamtól a használatára.

üdv:
gy.

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com