[Csaladtortenet 2] [Admin] Fórum !

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2017. Ápr. 17., H, 11:08:45 CEST

Kedves Gazsi!

Elnézést a " rátelepedés " kifejezésért. Nem bántó szándékkal írtam. Én jó
ideig nem kaptam meg a MACSE levlistára írt leveleket, egyszerűen
lefelejtettek róla.Mikortól valaki rájött erre, hozzám is megérkeztek az
oda írt levelek, amelyeket szorgalmasan kukáztam. Tudom, hogy törölni
kellett volna magam a listáról, de egy idő után nem csak az egyesület
érintő témák íródtak oda, hanem szakmaiak is. Így maradtam. Ez az oka az
Általad sértőnek érzett kifejezésemnek. Sajnálom.

Jó locsolkodást!

Üdv.
A Éva