[Csaladtortenet 2] fórum?

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2017. Ápr. 17., H, 14:12:47 CEST

Igen, érthető mi a probléma, viszont erre van megoldás. Létre lehetne
például hozni egy "segítség" könyvtárat a fórumon belül, ahol az efféle
kéréseket lehet feltenni. Ezt aztán ugyanúgy olvashatná mindenki aki
hajlandó segítséget adni másoknak. Később a moderátorok egyszerűen
áttehetnék az adott névhez fűződő levelezés-részt egy családnév szerinti
részébe a fórumnak. Az áthelyezésről megmaradhat egy utalás akár hónapokig
is ha erre van szükség. Ha valaki pedig privátban akar válaszoni a feltett
kérdésre, a legtöbb fórumnak van efféle funkciója. Emellett jól működő
keresők is vannak, tehát ha pl. arra vagyok kíváncsi, hogy a Kulcsár
családról írt-e valaki valahol, a fórum keresője ki tudja listázni az
összes előfordulást.
Laci