[Csaladtortenet 2] [Admin] Fórum !

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2017. Ápr. 17., H, 20:44:54 CEST

Kedves Attila!

Nem értek egyet, a levelezőlista  - családtörténeti kérdésekre alkalmazva -
nem elavult.
Közvetlenül levelet írsz sok embernek, ettől sokkal személyesebb, mint egy
facebook bejegyzés, amit nem biztos, hogy mindig bekövetsz .
Csak annyi időt "pazarol" a lista, hogy végigkattintva törlöm azokat, amik
nem érdekelnek.
A facebook - amit naponta használok egyébként - legalább ennyi időt
elpazarol.
De a "időpazarlás" fogalma így akár lehetne az anyakönyv átnézése is, addig
a pillanatig, amíg nem találtad meg a téged érdeklő bejegyzést...

A másik: Nincs áttérés, egyelőre párhuzamosan megy minden.

üdv: Előd