[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / horvátországi anyakönyvi bejegyzés

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2017. Ápr. 19., Sze, 07:51:38 CEST

Kedves horvátországi Kutatók!

Telefonon keresett meg egy hölgy Somogy megyéből, hogy segítsek neki egy
horvátországi katolikus születési (keresztelési) anyakönyvi bejegyzés
hozzáférésében.

Az adatok:

*Sulek Otília keresztelték NOVSKA helységben (Pozsega vármegye) 1897
december 10.-én.*

**

Megörültem, mikor az FS-en megtaláltam, hogy 1899-ig fenn vannak a
születési anyakönyvek, de sajnos csak az indexeket találtam ott, ahol
szerepel Otília 73-as azonosítási számmal.

Soha nem kutattam Horvátországban így nincsenek ismereteim, hogyan
lehetne legegyszerűbben hozzáférni a bejegyzéshez. Megismerve a hölgy
szomorú helyzetét szívesen segítenék neki.

Köszönettel vennénk bármilyen javaslatot, segítséget.

üdvözlettel,

Hunyady Laci