[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2017. Ápr. 19., Sze, 18:54:02 CEST

Kedves Nati!

Nagyon egyszerűen megtaláltam a FamilySearch-on, rákerestem és Terézvárost adta ki.

üdv

Ildikó

________________________________
Feladó: Natalia Fandl <fandlnatalia0 at gmail.com>
Elküldve: 2017. április 19. 14:33
Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Tárgy: [Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Kedves kutatótársak!
Az alábbi bejegyzés miatt kérem segítségeteket!
Egy anyakönyvi kivonat megjegyzés rovatában találtam ezt a mondatot és nem
igazán tudom értelmezni!

“Az atya Brünn kerületi Mandorf községi (Morvaország) illetőségű osztrák
állampolgár.

Hogy lehet ez? Brünn= Brno morvaország=csehország viszont Mandorf az meg
ausztria.
Jelzés értékűleg a Viktorin név inkább cseh beütésű! [image: Mosolygó arc]

Dédapám neve Viktorin Ernő Kornél 1880-ban született

Hol keressem az anyakönyvét?

Nagyon köszönök minden ötletet!!
Üdv: Nati
levlista.theka.hu
csaladtortenet listáról való leiratkozáshoz, jelszó lekérdezéséhez, vagy a listatagsági beállításaid megváltoztatásához add meg itt a feliratkozási e ...

Családtörténet, Helytörténet, Történelem - Főoldal<http://forum.csaladkutatas.hu/>
forum.csaladkutatas.hu
Családtörténet, Helytörténet, Történelem - Főoldal