[Csaladtortenet 2] [Admin] Levlista? Fórum? Mindkettő?

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2017. Ápr. 19., Sze, 22:01:15 CEST

Kedves Listalakók!

Miután a kérdés felmerült, felraktam egy (névtelen) szavazást a fórumra. Minden listattag (és csak a listatagok) szavazhat.

Elérhetősége:
http://forum.csaladkutatas.hu/index.php/topic,84.0.html

Akit érdekel a kérdés, kérem lépjen be és szavazzon.

Mégegyszer jelezném:
Minden ("magától" nem regisztrált) listatag a levlistán használt e-mail címével és jelszavával tud a fórumra belépni.

*KÉREM* itt a listán ne kommenteljék a témát!

Ha valakinek problémája van a belépéssel, személyesen nekem jelezze.

Köszönettel
Gazsi