[Csaladtortenet 2] Válasz: csaladtortenet digest, 70 kötet, 19 szám

Zalán Attila zatila at fibermail.hu
2017. Ápr. 21., P, 13:07:10 CEST

Saját Samsung Galaxy okostelefonról küldve.-------- Eredeti üzenet --------Feladó: csaladtortenet-request at levlista.theka.hu Dátum: 2017. 04. 20.  12:00  (GMT+01:00) Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu Tárgy: csaladtortenet digest, 70 kötet, 19 szám
csaladtortenet listára a leveleidet a következő címre küld
	csaladtortenet at levlista.theka.hu

Web-en keresztüli fel- vagy leiratkozáshoz látogass el ide
vagy, küldjél egy 'help' tartalmú levelet az alábbi címre
	csaladtortenet-request at levlista.theka.hu

A lista adminisztrátorát itt éred el
	csaladtortenet-owner at levlista.theka.hu

Levél tárgyának a tartalmára utaló szöveget adj meg, válasz esetén is,
mert sokat nem lehet megtudni, ha a levél tárgya valami ilyen "Re:
csaladtortenet digest tartalma..."

Mai témák:

   1. Re: Hunyadytól / horvátországi anyakönyvi bejegyzés (Zétény Szabó)
   2. Segítség kérés (Natalia Fandl)
   3. Re: Segítség kérés (dr. Csuti Elemér Gábor)
   4. (nincs tárgy) (Zétény Szabó)
   5. Re: Segítség kérés (Kövér Gáborné)
   6. Indexelés (Zétény Szabó)
   7. Hunyadytól / Probate databases are FREE until April 25!
      (Hunyady László)
   8. Segítségkérés (Róbert Terkál)
   9. Re: Segítségkérés (Ferenc Nemes)
  10. Re: [Admin] Levlista? Fórum? Mindkettő? (Péchy Gáspár)
  11. Re: [Admin] Levlista? Fórum? Mindkettő? (Ferenc Nemes)
  12. Re: [Admin] Levlista? Fórum? Mindkettő? (Beus)
  13. [Admin] Levlista? Fórum? Mindkettő? (Péchy Gáspár)
  14. Temetői séta (Beszeda László)

Message: 1