[Csaladtortenet 2] anyakönyvek fotózása

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2017. Ápr. 23., V, 14:56:36 CEST

Kedves Előd!

Nem minden a fotózás hibája. Sokszor az eredeti anyakönyvek mai olvasása
során is lehet találkozni nagyon nehezen olvasható oldalakkal. Vagy a
papír, vagy az akkori  tinta minősége lehet az oka, / vagy idő múlása? /.
Én főleg az 1800-as évek közepe táján íródott anyakönyvek esetén
találkoztam  nehezen olvasható anyakönyvi lapokkal a közelmúltban
fényképezett anyakönyvek esetén. Az is megfordult a fejemben, hogy a
plébániák sokszor " sanyarú " helyzete miatt talán nem megfelelő a
tárolásuk. Azt hiszem a mormonok még az utolsó órákban fényképeztek.

A Éva