[Csaladtortenet 2] Hervay család

K Zsuzsi zsuzsi17 at hotmail.com
2017. Ápr. 27., Cs, 07:49:32 CEST

Kedves Kutatótàrsak!

Barátnőm Hervay családból szárrmazik, meg is találtam a lőgérpatonyi anyakönyveket, de az adatok csak 1903-ig vannak fent.
A Radixforumon találtam rá Németh Tiborra, aki a Hervay családot meglehetös nagy részletességgel kutatja, de a megadott emailcim azt hiszem régi, mert nem kaptam választ.
A familysearch.org oldalon meg is találtam a lögérpatonyi anyakönyveket, csak pont azok az évek hiányoznak (1889-1940), amivel az ágat be tudnám azonositani.
Abban reménykedek, hogy valakinél megvannak a hiányzó adatok.
Hervay lány 1940-ben született, szülei: Hervay Laszló és Süli Maria
az ö szülei pedig Hervay János és Erdös Rozalia, az ő apja Hervay Vince.
Jól látom, hogy a család nemes? A Címerről tud valaki valamit?

Nagyon szépen köszönöm segitségeteket!

Üdvözlettel

Kolpaszky Zsuzsa