[Csaladtortenet 2] Erdély lakosságának adatai

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2017. Ápr. 28., P, 10:57:26 CEST

Kedves Gyöngyi, Ildi és érdekeltek,

Egyelőre "halandó" nem férhet hozzá. Még csak a regisztráció lehetősége sem
adott, csak olyan személyek kapnak hozzáférést, akik a Népességkutató
Intézet munkatársai vagy a projekt résztvevői... Én még a munka elején
kértem tájékoztatást, de semmi érdembeli választ nem kaptam... Most újra
megpróbálom, ha valamit megtudok, azonnal szólok...

Üdv,

Nagy-V. Domi

2017. április 28. 9:36 Baiersdorf, Christof írta, <