[Csaladtortenet 2] Răspuns: A Erdély Történelmi Népességi Adatbázisa

Maria Benedek maria.satumare at yahoo.com
2017. Ápr. 30., V, 07:45:10 CEST

      Egy forrás, csak forrás lehet ,semmi más, lehet hiányos, de attól még forrás.

       Benedek Mária,
       Szatmárnémeti.

      De la: dr. Csuti Elemér Gábor <csutielemer at antennanet.hu>
 Către: 'csaladtortenet' <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
 Trimis: Sâmbătă, 29 Aprilie 2017 16:25:14
 Subiect: Re: [Csaladtortenet 2] A Erdély Történelmi Népességi Adatbázisa

tegye föl a kezét, aki tényleg egy korrekt dolgot várt egy román forrásból!

Üdvözlettel,
dr. Csuti Elemér Gábor