[Csaladtortenet 2] Myheritage

Nagyé Szlovák Teréz nagyneszlovakterez at t-online.hu
2017. Ápr. 30., V, 13:59:36 CEST

10 évi keresgélés után úgy tűnik, hogy végre rátalálhattam egy születési családnevem  szerinti rokonra.  Bár édesapám a hetvenes években említette, hogy nagyapjának   unokaöccse őt követőem szintén eljött a Morva országi Butschovitz-ből, s annak  volt leszármazottja.   Most a véletlen hozta úgy, hogy rábukkantam erre  a szálra.  (Gyenge kis szálacska ami itt maradt, mert  a vasuti szolgálat során  Bánffihunyadon, Mármarosszigeten, Túrócszentmártonban  is megfordultak és Kassán találtam meg a sírját az elszármazott unokaöcsnek.

Aki itt maradhatott, az apám két unokatestvére dr.Szlovák Ferenc orvos(sz.1901) és dr. Szlovák László jogász(sz.1904). Most úgy vélem, a sír vsz. az orvos csontjait rejti, a vele nyugvó  Hunyadi  Istvánné pedig sz.Szlovák Margit pedig annak idős nagynénje,aki 1886-ban Kassán született, de többet nem is tudok róla.

Szeretném felvenni a kapcsolatot az adatok kezelőjével, akinek neve a Myheritage-on Szlovák Péter.

Tud nekem ebben valaki segíteni? Azért lenne  számomra fontos, mert a családban dédapám családnevét  már csak én , két hugom és két öcsém viszi tovább, nekik viszont nincs fiúgyermekük.  A Szlovák név ezen a vonalon kihal.