[Csaladtortenet 2] Răspuns: A Erdély Történelmi Népességi Adatbázisa

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Ápr. 30., V, 19:56:22 CEST

Azért hamis adatok nincsenek. Legfeljebb statisztikahamisítás, tehát a
kerületek (vagy az, ami szerint digitalizáltak) beosztását úgy csinálták,
hogy ne legyen egy se magyar többségű.

Meg valószínűleg a román adatokat alaposabban digitalizálják. Illetve
azokat hamarabb teszik fel, a magyar, német stb. adatokat pedig kédőbb (és
kevesebbet).

Szilvágyi Gábor <szilvagyi.g at t-online.hu> ezt írta (2017. április 30.,
vasárnap):