[Csaladtortenet 2] Fwd: Kezdőlap » Sorozatok » Mesterségem címere » Kárpátaljáról jöttem, mesterségem címere: levéltáros Jeremkina Mária levéltáros Jeremkina Mária levéltáros Kárpátaljáról jöttem, mesterségem címere: levéltáros

Judit Gelei macsepenztaros at gmail.com
2017. Aug. 1., K, 13:29:38 CEST

Kedves Kutakodók!

Csatlakozom Deák Tamás ajánlatához!
A Kárpátalja.ma  e-újság érdekes sorozatai között van a Kárpátalja anno is!

http://www.karpatalja.ma/sorozatok/karpatalja-anno/karpatalja-anno-alsokalinfalva/

Ismerkedjetek meg vele.

Üdv. Judit

Kárpátaljáról jöttem, mesterségem címere: levéltáros Jeremkina Mária
levéltáros Jeremkina Mária levéltáros Kárpátaljáról jöttem, mesterségem
címere: levéltáros
To: csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu>

http://www.karpatalja.ma/sorozatok/mestersegem-cimere/karpataljarol-jottem-
mestersegem-cimere-leveltaros/