[Csaladtortenet 2] Népszámlálás 1857, Érseki Helytartóság

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2017. Aug. 1., K, 20:29:57 CEST

Kedves Érdekeltek !
Az OSZK-ban ezekről a népszámlálásokról statisztikai összegzést tartalmazó
kötetek vannak, akárcsak a Statisztikai Hivatal könyvtárában Bp. II. Keleti
Károly u. elején. A Statisztikai Hivatal népszámlálási osztályának külső
raktárában őriztek a '80-as években ezzel kapcsolatos egyéb dokumentumokat,
vsz. felvételi íveket, de milyen korból, azt nem tudom.
Üdv.: P.Á.