[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / burgenlandi anyakönyvek

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Aug. 3., Cs, 16:15:26 CEST

Hunyady László írta, hogy:
> Az 1828-1920 közötti anyakönyvek on-line most is hozzáférhetők.> https://familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=58710&query=%2Bplace%3A%22Austria%2C%20Burgenland%22&subjectsOpen=442899-50,532586-50,1308495-50
Ez csak részben igaz.
A Burgenland Bunch táblázatát (http://www.the-burgenland-bunch.org/LDS/LDS.htm) böngészve, az evangélikus anyakönyvek egyharmada még mindig csak mikrofilmen van. Például:
https://familysearch.org/search/catalog/104927
(Igen, nekem természetesen pont Felsőlövő kellene.)
> Egy osztrák levelezőlistán olvastam, hogy év végéig a burgenlandi
> anyakönyvek felkerülnek az internetre. Jelenleg a K betűnél tartanak.
Hol, milyen weboldalon? Vagy hogyan értendő, hogy a K betűnél tartanak? Idáig vannak felrakva valahova anyakönyvek, vagy idáig juttottak a fényképezéssel, de még nem raktak belőle semmit sehova, vagy valami más? És mi értendő "burgenlandi anyakönyvek" alatt: csak RK, vagy minden felekezet?
Ha már osztrák anyakönyveknél tartunk, nem tudja valaki, hogy az FS-en miért 1828-tól vannak csak? A korábbiak hol vannak, és van valahol szándék elérhetővé tenni őket?
Másik kérdés: mi történt Burgenlandban 1920 és 1938 között az anyakönyvezéssel? Tizennyolc évig visszamentek a csak egyházira?
Szent-Györgyiné Juli/\ /\>*.*<