[Csaladtortenet 2] horthi és rigyiczai Kovách család

Andras bandita76 at hotmail.fr
2017. Aug. 3., Cs, 18:48:52 CEST

Kedves Listalakok !

Erdeklodnek, hogy kutatja-e valaki a "horthi és rigyiczai Kovach" csaladot. Mivel felmenoim egy része rigyiczai, igy kikutattam - mar amennyire tudtam - a falut birtoklo "horthi es rigyiczai Kovach" csaladot is. Az alabbiakat mar felhasznaltam :

- "Nagy Ivan"-t ;

- Ridjica - Ortssipenbuch-ot;

- Internetes forrasokat, adatbazisokat.

Ha esetleg valakinek a csaladfajamban van ilyen nevu felmeno az legyen olyan kedves jelezze nekem e-mailben.

(A kovetkezo csaladokkal voltak rokoni kapcsolatban : Marffy, Boros, Hertelendy, Paszthory, Fratta, Barthal, Patrubany, Zelles, Gaal, Lyka, de la Motte des Aulnois, Dubai, etc.).

Koszonettel,

Andras