[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Zétény Szabó zetenyszabo99 at gmail.com
2017. Aug. 5., Szo, 18:07:11 CEST

Kedves Kutatók!

Nagy csodára találtam! Egyik oldalon ősöm Majoros Gáborné született
Czigándi Nagy Sára kótaji lakos, akinek apja Czigándi Nagy Mihály, anyja
pedig Szabó Katalin.

A Borovszkyban azt találtam, hogy a tolcsvai Nagy család egyik ága
Cigándról Kótajba került, ezért ott Czigándi Nagynak nevezték őket. Be is
bizonyosodott, hogy az és ősöm  az említett család tagja.

Anyja a családfa (Kempelen) szerint nemes, ugyanígy nagyanyja, a rohodi
Papp Sára, meg üknagyanyja, Paál Erzsébet.

Kérdéseim:
-Paál Erzsébet melyik Paál család sarja?
-A rohodi Pappok kitől és mikor kaptak nemesssséget?

Illetve valaki tud címereket is küldeni?

Előre is köszönök mindent!

Üdv!

Zétény