[Csaladtortenet 2] Balmazújváros

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2017. Aug. 15., K, 17:27:01 CEST

Kedves Tünde!
Köszönöm, valóban. Akkor már csak azt nem értem, hogy a FS miért nem
mutatja ezeket az állami anyakönyveket. Lehet, hogy tavaly én is a MACSE
keresőjéből jutottam el azokhoz az anyakönyvekhez és nem a FS oldaláról?
Nem emlékszem. Az pedig eszembe se jutott, hogy ilyen is lehetséges. Egy
tapasztalattal több :)
Üdv,
Anna