[Csaladtortenet 2] Lakónyilvántartó

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2017. Aug. 16., Sze, 02:08:14 CEST

Kedves Berci!
Valóban volt ilyen, kötelező jelleggel, nem csak a társasházakban.
Ez a  pdf részletezi ennek is a történetét: http://hbml.
archivportal.hu/data/files/145130968.pdf
A lényeg:
"A lakónyilvántartókönyvek vezetését az 5/1975. számú B.M. utasítás 1975.
március 13-tól szüntette meg, de mivel a tanácsi szervek intézményesen nem
gyűjtötték be a házmesterektől, gondnokoktól a lakónyilvántartó könyveket,
azokat még sok helyen évekig vezették."

Ebből következik, hogy sehol nem találhatók meg szervezetten, mehetett a
kukába. Legfeljebb, ha valaki eltette, lett belőle régiség. Került is ilyen
aukcióra: https://darabanth.com/hu/gyorsarveres/254/kategoriak~
Festmeny-mutargy-papirregiseg-egyeb/Okmanyok~400027/1958-
Lakonyilvantarto-konyv-a-Bp-VIII-Dob-u-3-sz-lakoinak-
nevjegyzekevel-laza-kisse-~II1237992/

Üdv,
Anna