[Csaladtortenet 2] Lakónyilvántartó

csbzs1 at yahoo.com csbzs1 at yahoo.com
2017. Aug. 16., Sze, 09:24:19 CEST

Kedves Berci! Valóban voltak lakónyilvantartó könyvek, amiket kötelező volt vezetni minden házmesternek. A BM is ez alapján tájékozódott egyes személyekről. 1990 után ahogy a munkakönyvek vezetése is ez is megszűnt. A könyveket tudomásom szt nem kellett sehova leadni, legtöbb esetben a társasházi közösképviselő örökölte . Nálam is van egy ilyen.

Üdv

CsBZs

CsBZs iPhone-járól küldve.