[Csaladtortenet 2] Lakónyilvántartó

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2017. Aug. 16., Sze, 19:38:50 CEST

Kedves Berci és Mások !
Előző lakásunk háza 1927-ben épült fel Bp. XI.ker- ben. Nagyszüleim,
családjukkal 1937-ben költöztek oda. A ház lakónyilvántartó könyvében,
melyet évtizedekkel ezelőtt áttanulmányoztam, már ők is be lettek jegyezve,
ha minden igaz, nem utólag- évek múlva, hanem hamarosan a költözésük után,
talán egy alkalommal a hivatalos bejelentkezéskor. Úgy emlékszem, több
évvel azelőtt kezdték vezetni a lakónyilvántartó könyvet, talán egyidejűleg
a ház elkészültével. Utoljára a közös képviselőnél volt meg a könyv.
Ü.: P. Á.