[Csaladtortenet 2] Amerika

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Aug. 21., H, 16:50:35 CEST

> Amerikában hogy lehet kutatni?

A FamilySearch-ön. :-)
Mondjuk a kérdés nem egészen világos: Magyarországról akarsz amerikai adatokat elérni, vagy fordítva?

Én Pennsylvániában élek, innen kutatok, és majdnem minden adatom innen volt elérhető. A kivétel az Őskereső (evangélikus anyakönyvek), amire az előfizetést az idei magyarországi utam alkalmával tudtam csak elintézni. (Az itteni bankomban markukba röhögtek, amikor megkérdeztem őket a nemzetközi átutalás mikéntjéről. A bank díjak a fizetendő összeg háromszorosára rúgtak.)