[Csaladtortenet 2] Kárpátaljai és Erdélyi kutatás

Robee robee22 at freemail.hu
2017. Aug. 26., Szo, 18:46:24 CEST

Kedves Ildi! Örülök, hogy az Alapítvány elégedett a kutatási eredményeimmel. Bár Ukrajnában nem olyan "könnyű" kutatni, mint Romániában, de ott is a legjobb tudásom szerint jártam el és járok el a jövőben is.Zárójelben én is szeretnék megjegyezni valamit.Ha az Alapítvány annyit írt volna, hogy "Kedves Robi, köszönjük a munkádat, utaltuk az összeget" akkor mindez nem történt volna meg.De az Alapítvány még ennyit sem írt:(A számlámat valóban nem néztem meg 16-án. A kislányommal foglalkoztam két hétig. Mea culpa!   Üdvözlettel,Robi