[Csaladtortenet 2] Segitségkérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2017. Aug. 31., Cs, 09:27:57 CEST

Kedves Hédi!
Szarintem "A hiba nem az Ön készülékében van." Ilyet én is szoktam
tapasztalni. Időnként akadozik a FS. Esetleg valamiért lelassult az
intenetkapcsolatod, bár nem hiszem, hogy ez lenne a probléma. Nálam magától
meg szokott javulni a dolog max. néhány nap alatt. Rengeteg várakozási időt
(amíg kitisztul a kép) lehet megspórolni a filmek letöltésével, ha az ember
keresgél.
Üdv,
Anna