[Csaladtortenet 2] dátum kibogarászása

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2017. Dec. 3., V, 12:20:28 CET

Köszönöm mindenkinek a hasznos és érdekes hozzászólásokat. Bevallom
őszintén, hogy bár sok év alatt rengeteg település, sok felekezetének
évszázadait kutatgattam már át, de ilyen (számunkra) furcsa
időpont-megjelölést még nem láttam. Köszönöm a segítséget a dekódolásban :)
Remélem, hogy a példám másoknak is segítséget adott a jövőre nézve :)

Balázs