[Csaladtortenet 2] 3. katonai felmérés

András ÁBEL abelandras at gmail.com
2017. Dec. 3., V, 17:46:52 CET

Kedves Listatársak!

Sokat szoktam nézegetni és összehasonlítgatni szülőfalum térképes
ábrázolásait a különböző korokból, emellett gyűjtöm is a fellelhető
példányokat. Ebből kifolyólag vettem észre, hogy a mapire.eu oldalán
látható 3. katonai felmérés térképe (amit 1869-1887 közöttinek jeleznek)
olyan dolgokat jelöl, ami csak sokkal később jelent meg a szülőfalumban.
Kb. 10-15 évvel későbbi házak, épületek. Lehet-e esetleg tudni, hogy az
adott szelvények mikor készültek? Illetve lehetséges, hogy tévedés van a
háttérben?

Kíváncsian várom az ötleteket,
üdv: András