[Csaladtortenet 2] Katona sír

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2017. Dec. 5., K, 22:30:09 CET

Kedves Berci!

Az Arcvonások című, a Kossuth rádió portréműsora keretében 2017.okt.31.-én
14.05-től bemutatták Hangácsi Istvánt, a szentendrei Vigyázók Had- és
Kultúrtörténeti Egyesület elnökét, aki a kárpátaljai magyar katonasírok
felkutatására és rendbetételére tette fel az életét - ahogy mi a
családfakutatásra.
Kezdő motivációja neki is a nagyapja sírjának felkutatása volt - neki
sikerült is! Most esélyed van, hogy neki köszönhetően Neked is
sikerüljön... sok információval rendelkeznek a témában!

nem csak a műsort érdemes meghallgatni (www.mediaklikk.hu), de érdemes a
szervezetet is megkeresni!
http://www.vigyazok.hu/?page=elerhetoseg

hajrá!

üdv:
gy.

Mi több, a macse egyik klubdélutánjának előadójaként is el tudom
képzelni!!!!!